You're like an indiansummer in the middle of the winter

Jag är uttråkad denna fredagskväll, men om jag går och handlar lite förnödenheter och sedan käkar vi lite mat så kanske jag blir lite gladare. Jag har totalt ätit tre mackor idag. Jag förbannar att man alltid äter mackor här. Gast jag har verkligen fastnat för mackor.

Grattis till Lisa som fick se guldgossen idag. Alltså jag har blivit sådan tnt, jag sitter och tittar på bilderna på honom hela tiden. Kollar ett på gånger om dagen vad folk kommenterar om honom på facebook. Men nu har jag till och med drömt honom, helt sjuk dröm. Jag skulle åka och visa honom för pappa för Tessan var inlagd på sjukhuset. Han var så grymt liten i drömmen, så liten så att han inte ens hade armar och ben. Han var ganska ful i drömmen, om man jämför med verkligenheten liksom. Men att jag är så tötig med John undrar jag i mitt stille sinne om jag någonsin fr barn hur blir jag då???

Pitabröd, köttfärs och sallad till middag kanske?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tackar, tackar...är tokglad att jag fick se honom....blev nästan lite tårögd, hur ska det då bli när jag får hålla i honom =) Sitter oxå o kollar på bilder på honom hela tiden, är det inte i datorn så är det i mobilen =) Puss o kram

2009-03-14 @ 20:44:30
Postat av: Lisa

Glömde ju en sak, man kan ju hoppas att man blir coolare för varje barn som kommer, syskonbarn eller eget, men tyvärr tror jag bara att vi blir knäppare =) Puss o kram

2009-03-14 @ 21:01:04
Postat av: Annsann

Haha, ja dessa brøskiver!

Fast vet du...jag har bara ætit två stycken mjuka brøskiver sedan jag børjade jobba hær... Och de åt jag i morse. De var mycket goda, så det kan ju hænda det blir fler.

Hoppas vi kan ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback