Är han bög? nej han är bi, alltså bög. Har han pojkvän? Nej... Då är han straight tills motsatsen bevisats

Ewa har hittat en ny blogg från en kille i Stockholm med, oidentifierad läggning. Han videobloggar mycket, jag hör hela tiden: Tjaaa, tjaaa! från Ewas dator. Mycket jag har att blogga om ikväll liksom.

Jag bara vilja berätta att jag har ännu ett jobb på gång. Jag vill inte berätta mer förren allt är klart, det handlar om cirka tre timmar i veckan och jag tror att det kan utveckla mig mycket. Och det är inte alls lika spännande som Blondinbellas projekt som hon inte berättar om, jag ska alltså inte medverka i någon film eller designa egna kläder. Men jag ska berätta mer sedan. Jag tror att det ska bli klart på fredag.

Som jag skrev i förra inlägget har Lille John blivit sjuk, jag hoppas att han ska bli piggare jag är lite orolig för min snutt. Jag pratade lite med honom i telefonen och han lät verkligen lite och ynklig. Annars när jag pratar med honom brukar han sucka lite åt mig eller skrika lite men nu bara gnällde han bara stackaren. Men mamma sa att de hade vart på BVC idag på två månaders kontroll och att då hade hon fårr pratat med både en barnmorska och lege om hans förkylning. Perfekt!



Mosters älskling. Hoppas han blir piggare snart.

Ni kan inte förstå hur mycket jag längtar efter att hålla i lille knodden och pussa honom och det värsta jag visste förut: prata bebisspråk med honom.

Ewa ligger och matar Big brother som vanligt, men nu är det tufft för henne för alla avsnitt ligger inte uppe utan hon får vänta på dem ibland. Hennes enda anledning att hålla sig vaken när hon är helt slut efter jobbet eftersom de har 50 % i hela butiken. Jag har under rean införskaffat en klänning till Hannas student. Ännu en sak att längta efter...

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Jag har precis kollat klart på avsnittet 22, klickar på avsnitt 23 och så står det "Läggs ut ikväll 22:45, jag skriker av lycka. Sen inser jag att klockan har varit det för länge sen. Efter lite mer eftertanke ser jag att klockan är över tolv och det är sjuuukt många timmar kvar till nästa avsnitt! SURT :)

2009-05-21 @ 00:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback