As long as you got me you won't need nobody

Jag har idag jobbat, diakt, betalt räkningar och pratat med Marie. :) Det har vart en bra dag. jag har försökt byta bort min helg jag ska hem till Sverige ska få svar från en arbetskamrat imrogon, hon skulel ringa mig imorgon när hon var på jobbet. Hoppas att jag får ledigt den helgen.

ag ska även försöka byta bort i alla fall en dag när Marie kommer. Jag men det verkar som att jag är ganska sent ute för det. Men jag ska göra ett försök i alla fall. Fuynderar på att kolla med Madeleine, en av de nya tjejerna. Hon är så himla trevlig och tillmötesgående. Frågan är vad men chef tycker om att jag inte vill jobba någon av mina fasta helger. Jag kan ju inte jobba en fast helg i juli heller för då ska jag på power meet. Fast då skulle hun ordna feire till mig. Eftersom jag ute i god tid....

Fick även veta att en tjej Jenny kanske ska jobba med mig i sommar med. Hoppas hoppas, jag gillar verkligen henne. Jag gillar de andra två vikarierna med, en pluggar till sykepleier och en till ergoteraput.

Livet känns inte lika hopplöst som igår i alla fall. Gud vad telefonsamtal kan få mig på bra humör. (L)

Om en stund ska jag och hämta Ewa på Gardemoen, tänke laga lite mat innan så vi kan äta när vi kommer hem. Vi äter sent som vanligt....

Hade!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det var underbart att prata med dig Clara! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback