Bra, Clara!

Jag har ringt alla telefon samtal nu, det enda som inte gick vägen var väl sminkningen på MUS. De hade väldigt fullbokat nästa vecka och endast tider då det inte passade mig... Men dte är väl så när det är studentvecka. Jag pratade med dem och jag skulle få förlänga mitt presentkort istället.

Pratade även med den inte så glada kvinnan som jag hyr min lägenhet av. Och slutbesiktningen kommer inte bli så himla rolig, det förstod jag redan nu. Då hon är fett sträng och han som gjorde slutbesiktningen av förra hyresgästerna tydligen inte skrev upp särksilt mycket alls på protikollet förtsod jag nu när hon tittade på det. Men jag får väl skicka mamm på dem, eller betala snällt.
Jag kan ju glädjas åt att de inte hittat någon ny gäst så att dne kommer stå och kosta pengar för dem i alla fall.

Har även hunnit prata med Tessan och mormor. Lisa svarar inte i telefon, jag måste ringa och finslipa lite med henne.

Nu ska jag diska, sedan ska jag slänga upp den bild på min succetårta.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Japp, jag var i skolan men nu är jag hemma igen =) Puss o kram

2009-05-28 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback