En dag i ett liv

Imorse när jag vaknade så kändes det som det skulle bli en bra dag. Jag tog cykel i solen till jobbet och visste att jag skulle jobba med sköna människor. Förmiddagen gick som en dans. jag var klar tidigt alla andra med och de andra zonerna behövde ingen hjälp. Sedan satt vi oss och käkade lunch och jag fick så jävla jävla ont i magen. Tack och lov hade vi lite att göra på eftermiddagen så jag fick åka hem och vila.

jag gick och l mig och sov en och en halv timme med ett täcke lindat kring magen. Nu mår jag bättre men jag är inte hundra. kan borde jag prata med någon om min mage?

Nu till något roligare. Igår fyllde ju pappa. Han hade vart pigg och gald. Han hade sett John och klappat honom. Ja, han har ju sett john förut men han har aldrig reagerat på honom. Tessan var så lycklig, alla andra i familjen med tror jag. Jag grät nästan en tår när jag hörde det. Skönt at allt gick bra med pappa igår. Bra, med bra dagar.
Dock hade inte mitt kort hunnit fram.


Mosters finaste kille

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var faktisktriktigt trevligt hos pappa...alla var glada o nöjda o John var bara så söt (som vanligt) =) Puss o kram

2009-05-10 @ 17:38:52
Postat av: Jossan

Så söt han är. Har du sett honom i hans solbrillor? Skitsnygg..haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback