Helgen i Sverige

Jag var i Norge och hade det mysigt med Jessica och Frida. I Sverige hade de det med mysigt. Marie tycker jag måste välja bort lite saker men det är trist. Jag vill vara med på allt. Tur att finns kameror...


John har fått nya solbriller, och lärt sig tummen upp OCH att göra
 grimarser. Han är ett underbarn...



Pappa fyllde år. Han uppmärksammade John för första gången med.
Det var verkligen ärt att fira. John tycker att dte är kul hos morfar.


Hanna var på bal. (obersvera Johns ko-hudvud bakom Hannas axel)


Stiligare par får man nog leta efter. Och vilka vackra blommor Hanna fick!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka fina kort...tagna av mästerfotografen själv =) Puss o kram

2009-05-13 @ 08:56:53
Postat av: Jossan

Haha John är så supersnygg i brillorna.

Postat av: Lisa

Glömde ju en sak...vill du jag ska ta kort i helgen som du kan lägga upp på bloggen =) Puss o kram

2009-05-13 @ 15:42:58
Postat av: hanna

jag älskar tessan och lisas likadana kommentarer på då jag träffa dem innan balen:)

- "lisa/tessan har du tagit ordentligt med kort nu?! anars blir claa galen. vi måste ta många på håret och på klänningen, det sa hon speciellt."

2009-05-13 @ 23:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback