If I take one more drink

Jag sitter här och funderar på min födelsedag. Jag är alltså i ett annat land och Ewa jobbar kväll och Jessica och Mads åker till Portugal denna dag. Iofs fyller jag 21 så det är ju ingen big deal så att säga. Men jag ska nog kolla om kanske Annika vill komma till mig på tårtkalas på kvällen i alla fall. Kanske tårtkalas/filmkväll? Jag behöver göra något kul när ingen i i la familia är närvarande.

Jag pratade med mamma lite om vad jag önskade mig. Högt på listan står en cykelkorg och en sådan här lite bärbar grill. Mamma har tänkt skicka presenter med Marie har jag förstått och det känns som det är lite vanskligt att skicka förstora presenter med henne. Fast mest av allt önskar jag mig en cykel. Alldeles för stort att skicka på ett tåg...

För er som inte kommer att närvara (alltså alla) vid min födelsedag kan ni enklast skicka presenter på posten. Jag önskar mig bara svindyra saker så om ni inte har råd med det är det lika bra att inte skicka något...
Men min adress är i alla fall:
1476 Rasta
Norge

Tack på förhand...

Bilder från förra årets födelsedag. Bästa ever!








Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg ju ut att vara en trevlig tillställning =) Alla såg i alla fall väldigt glada ut, utom på bilden där vi åt; där såg vi väldigt koncentrerade ut =) Puss o kram

2009-05-06 @ 06:03:09
Postat av: Marie

Vadå vanskilgt, jag som kånkat runt på en massa grejer över hela sydamerika. och då var de på buss. jag klarar aaaaalt på tåg, promise. ;)



See you soonish hun, <3

Postat av: tessan!

ja men vi kan ha ett sånt kalas hemma när du fyller utan dej såg förjävla gott ut! he he =) fin bild på mej o mor!

2009-05-06 @ 14:06:11
Postat av: Sandra

Min present får du nog när du kommer hem nästa gång. =) Vi måste ju ha en middagshelkväll. Saknar er otroligt mycket! Kramisar

2009-05-07 @ 06:52:17
Postat av: Lollo

Är lite ledsen över att Little J inte är med på bilderna. Han var inte ens en lite liten prick då! :D

2009-05-07 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback