I'm in love with a fairytale

We are all the winner in Norway och idag är det även Norges födelsedag. Ma får både gratulera på födelsedagen och att till vinsten i schlagern. Jag har haft en perfekt 17 maj, vi vaknade klockan 13.00 och käkade en riktigt brakfrukost. Sedan kom solen och vi förflyttade oss ut på ballen och låg och njöt i solen. Jag harnu i kvällningen sett en mer grisrosa ton växa fram på min bröstkrog. Snyggt, snyggt.



Ikväll lagade vi en riktgt god middag. Kött, klyftptatis och god sås. Sedan nu har vi greys anatomy maraton och har käkat bananasplit. Mums.

Jga har haft en skön helg. Senare ska jag berätta om morgondagen...

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha clara DU lagade en underbar middag. vi andra gjorde efterrätten inte mer än så :p



hatar sj. fick åka buss i två timmar sedan vänta 40 minuter på detta tåget. nästa gång blir det buss. funderar på att hitta på nån story om att jag skulle jobbat o nu missar en massa, kanske kan få ersättning. fett irri iaf.



tack för helgen, it was wounderful!

<3

2009-05-18 @ 11:55:42
Postat av: Marie

Haha clara DU lagade en underbar middag. vi andra gjorde efterrätten inte mer än så :p



hatar sj. fick åka buss i två timmar sedan vänta 40 minuter på detta tåget. nästa gång blir det buss. funderar på att hitta på nån story om att jag skulle jobbat o nu missar en massa, kanske kan få ersättning. fett irri iaf.



tack för helgen, it was wounderful!

<3

2009-05-18 @ 11:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback