My friends

Marie du behöver inte släpa någon cykel på tåget. Jag köpte en idag. Jag tog och gick till G Sport och fick utmärkt service av en kille som jobbade där. Han skulle fixa allt med den så imorgon förmiddag ska jag gå och hämta den bara. Smidigt smidigt.

Ska bli skönt att cykla till jobbet. Får dock promenera ikväll då när jag ska och jobba natten. Men det är en så kort prommis så det gör inget. Kommer dock dö när jag ska cykla till jobbet. jag har noll cykelkonids. Bra att börja cykla när man jobbar kväll med, då kan jag börja i gid tid och se hur lång tid det tar. På morgonen är jag ju halvdöd när jag går upp då vill jag inte gå upp tidigare än det behövs...

Ska kolla lite bloggar nu sedan ska jag laga lite mat. Fett hungrig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback