Natt igen

Den här underbara komikern tittade jag på i torsdags. Jag vet att jag lagt ut klippet förut, men hur underbar är han inte? Och himla trevlig med.



Jag vill se honom igen.

Om en stund ska jag iväg till jobbet igen. Har insett att jag jobbat bra mycket med än heltid i hjemmesykepleien den här månaden. Och då har jag inte räknat med mina nätter ens. Jag har jobbat 24-25 pass i maj, helt tid är ju 20. Min chef komemr att bli lit sur på mig för att jag jobbat övertid, men jag behöver inga extra pengar, bara jag för lönen. Jag längtar redan efter den....

Får några år sedan läste jag i mitt horoskop, "Om du får en känsla håll kvar vid den. Släpp den inte" Sedan dess har jag ångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback