Succe

Min succetårta smakade verkligen succe! Eller hur Ewa? Jag lägger ut en bild imorgon.

Jag har just uyppdaterat min Ipod lite, gjort lite stiliga spellistor och så. Jag vill ha en fräsch och nyladdad Ipod tills jag åker hem till Sverige. Åka tåg är ju inte det roligaste som finns liksom. har även lagt in bodywork 8 så jag ska kunna pumpa på ordentligt när jag cyklar till jobbet om morgonen.

Imorgon tänkte jag ta en telefondag, jag måste göra det ibland.
Ringa min hyresvärd i Sverige om slutbesiktning om lägenheten.
Ringa och boka tid på MUS för en sminklektion.
Ringa min doktor och förnya recept.
Ringa blodcentralen och säga att jag kan lämna blod nästa vecka.
Ringa och boka tid för att vaxa benen.

Jag hataratt prta med främlingar i telefonen....

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :D

Postat av: Jossan

MUSsminkning? Haha

2009-05-28 @ 11:56:38
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback