This wound don't seem to heal, this pain is just to real

Idag fyller min pappa 59 år. Jag skulle vilja vara hemma och gratulera honom. Det skulle vara tårtkalas idag på navigatören, pappa får väl glass antar jag det är ju lättare för honom att äta. Hoppas han är pigg och fräsch idag.

För exakt ett år sedan strålade solen i Husby och jag var hemma hela dagen för att fira pappas födelsedag. Pappa och jag var ute med Oliver och vi satt och njöt i vårsolen. Inte förstod jag då att nio dagar senare var den sista gången jag träffade honom hemma i Husby någonsin igen.


Grattis pappa, jag hoppas du mår ganska bra idag och får en riktigt bra dag!!! Du är världens bästa!

Varje sekund är ett liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback