We're starting something new

Igår så skrev Annikan till mig på fb att Özz Nujen, Aron Flam och Jonatan Unge skulle uppträda i Oslo. Annika är hemligt kär i Özz och jag i Aron Flam. Kunde detta bli bedre??? Jag, Ewa och Annika bestämmer oss för en spontan utflykt till Oslo. En snabbdusch och ´-sminkning senare så hämtade jag och Ewisen upp Annikan vid Ahus.

Att köra till Oslo är inte bara bara för mig kan jag berätta. Jag hamnade på en väg mitt i centrum där bara taxi och trikken fick köra. Men det var bara en bil som tutade på oss och det var inte ens där. Bästa var väl när vi stannande och frågade om vägen och killen börjar förklara och sger att dte är långt och Annika säger: Nej det tror jag inte riktigt va? Vi fick inte ut så mycket av att fråga honom om vägen helt enkelt.




Tills slut kom vi fram till stand up klubben Josefine. Det låg så himla vackert på en lummig gata på Majorstuen, vi tre bestämde att vi skulle ha tre hus brevid varandra där och hänga och ta en kaffe och cigg varje morgon. Riktigt maffiga hus var det.

Tre svenska komiker och tre norska. Och sedan en kanadick. Jag hade super kul och fett nice att få chansen att prata med komikerna efter. Vi satt mest och pratde med kanadicken Jason Rouse. Han var helt grym, jag tycker jag har ganska rå humor, men gud där ligger jag i lä!



Jag hade i alla fall en superkväll. och det gick rikigt bra att komma hem. Men dock gick Ewa och jag lite vilse när vi gick från Golden palace dit alla gick för att hänga efter Josefin.

Jag har aldrig vart och kollat på stand up på det sättet och hopaps verkligen att det blir snart igen! En riktigt skön spontan kväll.

Kommentarer
Postat av: Marie

Fan vad kul det låter! jag vill också. :p men jag har roat mig med filip och fredrik och även nile city så jag är ganska satisfied ändå ;)

<3

Postat av: Jossan

Josefiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

2009-05-24 @ 01:45:53
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback