Who said I can't wear converse to my dress?

Jag jobbar på att få bort dessa helger. Inte det lättaste alltså, men man får väl vara glad att man jobbar. Men det börjar ljusna kring studenten helgen nu... Gabrielle skulle ta den åt mig om jag kunde ta en annan helg åt henne. Just den helgen jobbar jag ju dårå. Men jag ska kolal med mina andra chef om jag kan ta bort den. jag skulle vilja kunna vara på två ställen sammtidigt jag. Det vore helt klart den bästa superhjälte förmågan.

Då skulel jg kunna fira srudenten och jobba. Sedan även kunna hänga med Marie och jobba. Annars får hon hänga med mig när jag jobbar. Göra studiebesök i norska hemtjänsten... Hon slipper ju städningarna i alla fall.

På fredag fyller min älskade lilla far 59 år. Det skulle visst bli tårtkalas i Årby med alla han stjärnor till grannar....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stjärnor...det är ju oxå ett sätt att uttrycka det på =) Puss o kram

2009-05-05 @ 19:49:41
Postat av: hanna

jag håller tummarna för student-ledigheten:D

kyss

2009-05-05 @ 19:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback