Working on a dream

För kanske en månad sedan bestämde jag och min chef att var tredje helg skulle vara fast för mig. helt okej tyckte jag, tills jag insåg att jag fick helegn den 17:e maj när Marie kommer och att tre veckor efter det tar Hanna studenten. Jag jobbar alltså de två helger jag har längtat efter i glera månader. Jag vet inte ens om jag ska skratta eller gråta. Imorgon ska jag i alla fall gå och böna och be min chef att ge mig fri helgen då Hanna tar studeneten. Sedan ska jag försöka ge bort min helg den 17:e maj till någon som känner för den.
Just nu är allt alltså bajs.

Kan också berätta att jag vart grymt bakis idag på jobbet och att jag kräktes imorse när jag vakande. jag har fortfarande ont i huvudet och har även fått ont i hlasen. Bra va??

Livet är underbart....

Kommentarer
Postat av: Marie

Life sucks.. :(



<3

Postat av: hanna

men shiiit!

du jag ska verkligen hålla tummarna!! hörde av jessica att ni levde lajbans i lördags natt;) Kyss

2009-05-04 @ 14:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback