Då är det vi som håller låda

För ett år sedan flyttade jag hit, i december gick jag min inskolning i hjemmesykepleien i Lörenskog. Jag berättade detför Beate på jobbet idag att det var ett år sedan. Hon berättade att hon mindes att jag var sååå försynt när jag började där och inte sa att ord, sedan la hon ju till med ett skratt att det verkligen hade förändrats. Jag erkände glatt att jag var tönt i början där, men jag är så glad att det släpper efter ett tag.
Michelle berättade för mig att hon inte ens minns mig från början inte förren vi blev kompisar minns hon mig. Jag måsyte verkligen vart försynyt.

Idag var jag i alla fall den som bjöd hem mina arbetskamrater på förfest innan julbordet och bytta dagen efter till en kväll med Kari-Anne. Jag lämnade jobbet med ett nöjt påstående: På julbordet blir det fest!

Jag längtar efter att ha kul och inte vara så försynt med mina arbetskamrater!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback