Dina ögon ändrar färg i ljuset

Jag har haft en bra dag idag, nästan för lugnt på jobbet. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göta för att få tiden att gå men plötsligt var det sedan lunch. För övrigt blir dte nog en ganska lugn dag på mådag med på jobbet då jag tagen in för att jobba extra och de hade glömt ge mig en lista. Så då får alla mindre på sina listor på måndag, vi ska jobba sju stycken det är ju typ rekord. Fast en ska bara sätta svinisvaccin den dagen dock.

Jag är ledig till söndag eftermiddag, känns som något slags rekord. Ikväll tänkte jag fira det med att lådsas att det är torsdag och äta pannkaka och ärtsoppa. Jag köpte ärtsoppa här för ett tag sedan, jag brukar inte gilla det massor men blev så otroligt sugen på det när jag såg det i affären...

Ewa blir hemma ett tag till, du är saknad kompis.

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Jag saknar dig med, massor!

2009-11-06 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback