Enough is never quite enough

Jag vet inte om jag berättat dte men jag lyckades väl inte direkt på högskoleprovet, jag föll lite på ala delar. kanske mest på tabell och diagram delen, vad den nu kalas...
Men man ska ju hitta det roliga i allt så att man lär sig.

Så idga har jag och Tessan börjat med julplaneringen och jag ha gjort snygga tabeller till det. Jag har skickat iväg en gästlista och en matlista (i form av tabeller) till Lisa så hon ska komma med lite åsikter med. Alltså idag har jag jobbat lite med tabeller för att vara klockren nästa högskoleprov.

Nu sa jag diska, sedan laga lite mat va?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu har jag kollat mailen och kommenterat lite =) Puss o kram

2009-11-10 @ 15:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback