Han undrade länge vad han skulle få i present...

Ewa, Maria och Helen är här nu. På besök och bara myser, de har just gått för att shoppa lite på Triaden lite julklappar. Jag ska joina dem för lunch på Jordbaerspikerna om cirka två timmar. Igår kväll bjöd Helen oss på Egon, jag var så mätt så jag knappt kunde andas. Men gott var det.
För mig så bjudet kvällen och natten på lite mer arbete. Jobbade natten tills idag, sedan blir det kväll/natt och sedan kväll på söndag med. De säger ju att det inte växer mossa på rullande stenar.

Jag har börjat fundera lite på julklapparna nu. Det går ganska bra faktiskt, det är väl pappa som är den svåra, han behöver ju ingenting. Alla andra i familjen har ändå ganska klara bilder över vad de önskar sig. I like it!

Personligen har jag ingen aning om vad jag önskar mig. Kanske 2,0 på högskoleprovet i vår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback