Heartbeat put me into sleep

Bio ikväll, Lisbeths fillor gjorde ju en inte besviken i alla fall. Jag minns tre av dem tydligt fortfarande. Filmen då? Jo den var bra, underbart att se hur säcken knöts ihop på ett ganska nyggt sätt. Alltid lika jobbigt när man läst böckerna då man saknar saker. Saker som egentligen kanske inte gjort någon skillnad.

Bäst i filmen tyckte jag var massgripandet i slutet. Jag får alltid lite rysningar när jag ser sådant.  Jag fällde också nästan en tår när jag såg att Fredrik Hjulström aka Fredrik Clinton gjorde det vid gripandet. Sedan tycker jag dte är ganska härligt med en kavalkad av svenska kända skådisar som är med i de här filmerna. Härligt att se dem och minnas andra gamla filmer och tv-serier.
Jo men alla borde väl se den här filmen om man sett de andra två.

Jo men när vi kom ut från bion då, jo ett par centimeter snö och halt väglag. Men Mads sladdade hem mig så fint så. Nu vill jag abar att det ska sluta snöa. Men enligt yr.no så kanske jag är alltför hoppfull.

God natt, folkens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback