High school musical

Jessica får varje år biljetter till en musikal, förra året var hon och Mads på Annie. I år ska hon och jag på High school musical. Ska bli intressat att se den på norska.

Jag har haft en superb dag idag. Jag ringde till och med Tessan enkom för att berätta att jag var på så bra humör, men sedan glömde jag det när jag pratade med henne. 
Jag vet inte riktigt varför den var så bra, kanse för jag had en bra lista på jobbet, för att jag fick beröm och för att mitt liv känns allmänt bra. Trots att jag jobbar jämt och att jag har oerhörd beslutsångest om när jag ska flytta hem.

Däröfr ska jag med bjuda på en låt som alltid gör mig glad och tar mig tillbaka till glada minnen:
 

Nu ska jag byta om och slänga på lite smink, sedan hämta Jessica på Brilleland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback