I would like to travel the world

Jag har övergått från att planera julen till att planera resor jag vill göra inom en överskådlig framtid:

Först och främst har jag lovat Sandra ett besök i Göteborg i vår. Jag och Jessica drar.
Andra stället jag vill hemskt gärna till är Tanzania och hälsa på min fina Annika. Snart lämnar hon mig för   sydligare breddgrader. Jag har redan börjat spara pengar, Annika. Take it as a warning...
Tredje; jag läste något på Jessicas blogg om att hon är sugen på charter med tjejerna igen. Jag kunde inte vara mer på.
Fjärde då? Roadtrip genom the US: måste börja spara massor med pengar!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tanzania Clara...klart du ska åka! Hur många gånger får man den chansen?!

Puss o kram

2009-11-13 @ 08:54:53
Postat av: Marie

Lund? :)

2009-11-13 @ 14:40:01
Postat av: Ankan

Jag håller med Lisa! Klart du ska komma ner och hänga med mig. Jag ska till tönsberg i nästa vecka 11 mil söder om oslo så vi kan inte ses tyvärr. men om inte fött ses vi ju i tanzi, nä klart vi ses innan. kram

2009-11-13 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback