Oproportioneligt?

Jag har blivitlite beatt av faktumet att jag har en punkterat däck, jag tänker på det hela tiden. Oroar mig för att det ska bli fett dyrt, att människorna på däckfirman ska lura mig, att mitt reservdäck ska få punkering på väg till däckfirman. Alltså jag börjar bli besatt. Kan det vara å att jag blir besatt av det här för att glömma något annat eller att det här tar onormalt stora propotioner för att jag är för att jag jobbar så mycket och inte riktigt anser mig ha tid att få punktering.

Summa sumarum är det det ska bli gott att de på däckfirman tar och fixar det här så att jag kan oroa mig för andra saker istället. Som att jag inte plockat ögonbrynen på 100 år till exempel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback