Out of buisness

Ewa, Helen och Maria har åkt hem. Mysigt att ha dem här, jag älskar att när jag sitter och pratar med Maria och så säger hon något så minns jag när Ewa härmat henne och att det stämmer precis in på hur hon pratar.
Vi har haft dte mysigt, när jag kommit hem fårn mina nattpass har det funnit frukost framdukat och någon att äta den med. Sällskap till frukosten är lyx.
Ewa jag jag har även beslutat oss för att säga upp lägenheten, i slutet på februari flyttar Ewa hem. Jag blir bostadlös, dags att börja leta nytt kanske.

Helgens jobbigate grej är min rygg, jag har lyckats med något som min rygg inte uppskattar så nu gör den ont. Imorgon är jag sjukanmäld, tur att man har en som jobbar med massage med på jobbet. Imorgon klockan tre blir dte massage och på tisdag räknar jag me datt vara på g igen. Hon som ska massera mig imorgon är även ergonomiansvrig på jobbet så jag kan väl kanske räkna med lite käft.
Jo men det här med att min ryg  inte blev bättre i helgen kanske kan bero på att jag stod på huvudet imorse när jag gick hem, halkade på en fläck och gjorde en riktigt slow motion vurpa och sträkyte antagligen till den lite mer...


Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Bra med massagen! Förlåt för att jag är less på Norge!

2009-11-23 @ 10:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback