Sweet dreams that leave all worries behind you

Jag ska sova nu, imorgon får jag sova hur länge jag vill. Vilken underbar känsla, det var ett tag sedan. Ja eller jag får sova till tre i alla fall. Och det känns som att jag inte kommer att sova 15 timmar, inte för att säga att jag inte skulle klara det, men det skulle bli sådan stess till julbordet då.

Kvällen har vart underbar, jag såg senaste Greys anatomy avsnittet och lyckades klämma fyra avsnitt av Gossip Girl med. Lägenheten förblir ostädad men herregud jag är ju ensam här. Kvällsmaten bestod av ärtsoppa och pannkaka, ljuvligt gott måste jag säga. Prövade att ha rivna morötter i pannkakassmeten så att dte skulel bli lite nyttigare i alla fall. Det måste göras om, de blev mycket matigare och saftigare.

Jag tror jag har vart lite trött och blödig ikväll, för att inte säga väldigt blödig. Jag började gråta när jag såg på Greys och jag tycker det är helt okej att gråta då, ett spädbarn höll faktiskt på att dö. Men något som inte är okej att gråta för är att läsa en krönika om Berlinmurens fall och börja gråta. Tänka på det stackars kommunist förtryckta östtyskarna och jag fäller ett par tårar.

Nu sova.

Dream a little dream of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback