There’s a possibility that all that I had was all I'm going to get

Igår kväll var jag först på massage, Hanne klämde sönder min rygg. Ouch! Det gör ont idag med, men hon var mer bekymrad för mina tela axlar än min onda rygg. Hon tyckte jag borde ha problem i dem så stel som jag var. Konstigt nog har jag aldrg haft problem med axlarna. Vi beslutade oss även för att köpa kort på SATS så att vi skulle kunna gå och träna tillsammans, SATS pnnar ju Norges största anläggning här i närheten 4 januari. Där måste man väl börja hänga nu då.

Efter massagen var det direkt till Jessica och vi for tillsammans till Lilleström. Middag intogs på Pepes Pizza innan dte var dags för kvällens höjdpunkt: New Moon. Det är så många som har sett den som sagt att den var dålig så jag och Jessica hade ganska låga förväntningar. Därför överträffade den självklart mina förväntningar. Det enda jag var besvike på var att vargarn inte var så naturtrogna och att Volturi-klanen inte var så snygga.
Jag tycker överlag att alla var snyggare i förra filmen.

Dock har New Moons soundtrack blivit en ny favorit på Spotify, bästa låten ever med Lykke Li är med. Den hörde jag i filmen och skulle försöka komma ihåg och leta efter den tänkte jag och så hitatde jag den direkt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback