There's light in the darkness

Jag är inte arg längre, bitter kommer jag väl alltid vara. Nej, kanske ite men ge mig ett par dagar, månader och år i alla fall. Jag är bara så förbannat trött, mest på mig själv. Jag är trött på mig själv för att jag låter mig dyka ner i negativa tankar så fort jag blir ensam.

Men nu är det dags för lite positiva tankar. Jag älskar mina jobb, även om jag får ont i ryggen av dem. Idag ska jag på massage, underbart. Ikväll ska jag på Twilight med Jessica. Annika befinner sig återligen i Oslo-området. Jag ska på lägenhetsjakt igen, känns faktiskt spännande. Snart kommer Ewa tillbaka.  Snart kommer världens bästa mamma på besök. Snart är det jul med allt vad det innebär. Till exempel så innebär det Johns första jul. Jag får snart lön för månaden då jag jobbade 160 % och på den lönen är dte halv skatt. Jga komemr kunna köpa fina julklappar. Jag håller på att planera in världens bästa semester.

Det finns mycket att glädjas åt.

Det bästa med massage är att när man åker dit får man verkligen klä sig som en slusk:

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Hahaha, klä sig som en slusk! :)

2009-11-23 @ 14:33:27
Postat av: Marie

Bra att du kan se positivt också. Jag är inne i en depp-period jag med, min sambo ska ju snart åka :( Det är svårt att tänka på de bra sakerna som faktiskt finns men jag försöker också med det. Saknar dig! <3



Jag har gått klädd så där hela dagen förresten, fast jag varit hos min kompis och på utflykt till Willys haha.

2009-11-23 @ 19:02:21
Postat av: Marie

Exakt samma mössa till och med. ;)

2009-11-23 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback