When you lose something you can't replace

Jag skrev ett inlägg om fars dag förut, lyckades inte fåp in bilden jag ville ha i den så det blev inget inlägg om fars dag. Lika bra det, det var ändå så deppigt. Det var liksom: When you lose something you can't replace, men in real life. Jag tänkte inte så mycket på pappa igår, lika bra det. Jag pratade med mor en av systran och frågade hur hans dag vart. Jag nöjde mig med det trodde jag, men när jag gick hem från jobbet gick jag och tänkte på begravningar. Det får man inte på fars dag!

Men jag kan berätta att min pappa var en man att beundra. En bra pappa, en bra man, en bästa vän och mycket  mycket mer.  "Det är fel generation helt enkelt..." Eller hur Tessan?

Ikväll blev en najs kväll. agade lite mat; squash- och tomatgratäng och stekt kassler till det. Nu sitter jag och kvällsfikar med glögg och pepparkakor. Så var nyttighetsfaktorn förstörd idag med.
Om jag orkar senare ska jag lägga ut de två bilderna jag tog på julbordte i lördags. Hela två bilder, imponerande...

Kommentarer
Postat av: Jessica

På ett sätt sitter vi i samma båt Clara men ändå inte. En sak är iallfall säker. Våra pappor var bäst!

2009-11-09 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback