Clamydia Ådin

Regler: Det här är svårare än du tror!

 Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! Lycka till!

1. Vad heter du: Clara
2. Ett ord på fyra bokstäver: cool
3. Flicknamn: Carin
4. Pojknamn: Carl
5. Yrke: Cytodiagnostiker
6. Färg: Citrongult
7. Klädesplagg: Cardigan
8. Mat: Couscous
9. Sak i badrummet: Concealer
10. Plats/stad: Chicago
11. En orsak att vara sen: Cykelhaveri
12. Något man skriker:
13. Film: Chicago
14. Något man dricker: Cola Light
15. Band: Med risk för upprepning Chicago, nej men om vi tar Creedence clearwater revival
16. Djur: Citronfjäril
17. Gatunamn: Carlavägen
18. Bil: Clamydia Ådi eller kanske Citroen
19. Sång: Circus

Inte så lätt att heta Clara idag inte. Tack Jossan för den här utmaningen, den ska jag inte plåga någon annan med Jag är yr i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag försökte ringa det där numret igår men fick inget svar. Ring på min mobil eller till jobbet om du vill få tag på mig. ;)

2009-10-27 @ 06:55:49
Postat av: Jossan

Du missade något man skriker..haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback