Den här platsen är någon annans

Jag är hemma igen i Norge. Jag är trött och sliten efter en underbar helg. Jag är van att komma hem till en lägenhet med Ewa hemma, nu när jag kom hem så fanns ingen Ewa där och det var mörkt och kallt här inne. Jag insåg att jag ska vara ensam här i två veckor. Detta ledde till att jag satt mig på min säng och grät en skvätt, jag tror att jag är tröttare än vad jag trodde.

Helst skulle jag vilja gå och lägga mig i min säng och sova nu, men jag ska och jobba. Jag tror inte jag palla några hostningar inatt. Jag får be henne hålla sig lugn, sedan ska jag försöka sova hela dagen imorgon. Sedan är jag i form igen. Okej kanske inte hela dagen men en god stund på förmiddagen.

Min hjärna tänker inte logiskt just nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du varit hemma utan o ringa mig?? :S Kram

2009-10-13 @ 06:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback