Didn´t know how lost I was until I found you

Är i Hällberga. Igår var jag hos pappa sedan fika med bästa G5 på Ottilia i Malmköping. Sandra var så söt och skjutsade mig till Lisa och Totte och fick titta på kattungarna, vilket gjorde att hon föll för dem. Rejält! Hon och Robert ska hämmta Kitty imorgon.

Idag ska jag hänga med John när Lisa och Tessan är på IKEA. Vi ska till stan och shoppa lite. Jag måste köpa pennor och sådant till högskoleprovet. Sedan en tur till bolaget om man ska orka slå runt imorgon.

Jga är så otaggad inför högskoleprovet men jag antar att det kommer. Somande sent inatt så jag räknar med att vara trött ikväll och somna tidigt och vakna riktigt pigg, utvilad och taggad imorgon.

Nu ska jag jag kolla till mosters hjärta.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Riktig myskatt har vi skaffat. ;) Lilla Leia <3

2009-10-26 @ 06:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback