Du säger väl till om jag ska gå?

När höstdeppen river i en kan ett litet sms göra stor skillnad:
Jag saknar dig redan. "Håll blicken kvar i skyn" är genialiskt.
Tack Annika!

Ja idag har vart upp och ner. Först var jag på Strmmens storsenter och checkade briller med Jessica, ett par röd Björn Borg blev det. Och 2000 norska kronor i rabatt. I like! Sedan käkade vi på Burger King och jag blev så mätt att jag fick ont i magen, satt på busssen till jobbet och hade ont i magen och kände mig allmänt otaggad.
Sedan insåg jag på jobbet att jag var ful och dum i huvudet. Inte så att någon sa det till mig, men jag kom till klarhet där.
Sedan kom Annikas sms och räddade min kväll och nu känner jag mig som en människa igen och inget missfoster. Tack, tack, tack!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var en väldigt koselig lunch på BK och nu får du så fina briller!!

2009-10-03 @ 16:17:55
Postat av: Ankan

Men oj gumman, det var väl bra att jag kunde få dig på bättre humör utan att veta om det. Och den texten ÄR genialisk! ÄLskar att du har den.

2009-10-03 @ 18:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback