En vän

Jag har en härlig vän: Julia heter hon. Hon giller det här med design och konst. Jag tycker det är härligt även om jag själv inte förstår mig på det. Julia är ör övrigt drottningen av fyllekäk, kebabhsuet it is. Men det var inte det jag skulle komma fram till. Saken är den att Julia och hennes klasskompisar som läser design har blivit omskriva i lokaltidningen på Öland där de går på folkhögskola. Titta på deras underbara projekt, jag som inte förstår något tycker mest att det är gulligt. Jag tänker inte ens gå in djupare på det där med din och min mark, och din och min tomt. Jag trivs rätt så bra på min mark.

Kommentarer
Postat av: julia

Inatt testade jag ett nytt nattkäk kalmar.. bestående av en hamburgermeny. Det var över förväntan gott, men på lördag blir det kebabhuset! Det finns inget som kan slå det!!! :D

2009-10-17 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback