Friday

Min fredag blev inte som jag tänkt mig, egentligen blev den väl bättre. Imorse ringde A där jag jobbar som personlig assistent alldeles förtvivlad för att ingen assistent hade dykt upp, så dte var bara att hoppa på cykeln. Sedan jobbade ja till tre.

Ikväll har jag pysslat lite hemma, tänt massor av ljus, spelat bra musik, ätit tacos och druckit vin. Hur kunde jag känna ångest för att spendera en fredag alldeles ensam? Jga har insett att jag blivit bortskämd i och med att Ewa och jag flyttade ihop, ensamma kvällar som jag förut var van vid är nu en utmaning. Men det är väl bara att välkomna utmaningarna.

Nu ligge rjag i alla fall i min säng och älskar att vi har trådlsöt internet. Jag ska titta på senaste Grey's anatomt avsnittet och kanske lite GG om jag inte blir för trött. Det är ju jobb imorgon med liksom.

I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback