Grief

Jag har just tittat på första avsnittet i Grey's anatomy säsong 6. Ett dubbelavsnitt på 84 minuter. Det handlade om att sörja, väldigt intressant att alla männsikor sörjar på så olika sätt. Jag skulle vilja veta hur jag själv sörjer och de runt om kring mig så att man kan vara en så bra vän som möjligt när man när någon har det jobbigt. Fast i och för sig hoppas jag att ag vet hur mina väner och familj fungerar någorlunda bra så att jag kan hjälpa dem.

Om två timmar slutar Ewa, då ska vi sätta iång och färga hår. Jag färhade håret för cirka en månad sedan och måste färga om det nu igen för att jag har sådan utväxt. En fin utväxt helelr, håret ser så himla grått och trist ut när man har färgat det rött och får utväxt.

Kommentarer
Postat av: jossan

Tur att jag har dig som stöd o följer min läskiga resa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback