It's all about the money

Oboy vilket vackert väder. Jag älskar hösten, den är så fantastisk nu när det är riktigt kallt så det är frost på gräset och solen försöker värma upp mig förgäves. Alla vackra höstdagar spenderas på jobbet. Jag jobbat 11 arbetspass den här veckan.

Mamma blir så arg på mig för att jag klagar på at jag inte får jobba men att jag jobbar jämt när vi pratar. Men nu verkar det ha släppt lite för mig. Tacka gudarna för tokiga personliga assistenter och att chefen på fasta jobbet äntligen har insett att jag förtjänar extravakter. Men vad det tar på mig att ha gått från att inte ha jobbat heltid till att gå upp till mycket mer än heltid.

Men det vi ska tacka gudarna allra mest för är att i decmber är det halv skatt i Norge på lönen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Gillar d där me halv skatt väldigt mycket! :D

2009-10-29 @ 22:12:05
Postat av: Lisa

Haha, du är bra knäpp...du kan väl tacka staten eller nåt istället för gudarna =) Puss o kram

2009-10-30 @ 06:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback