Sittin' by the fire

Jag har insett att jag komemr sova på fem olika ställen fem ätter i rad med början natten till idag.
Natt 1: Där jag jobbar som personlig assistent
Natt 2: Hemma i lägenheten
Natt 3: I Fyrby hos the grandparents
Natt 4: Hos T och D i Hällberga
Natt 5: På Grand i Norrköping

Frågan är vart jag ska sova natt nr 6, det skulle kunna bli ett ställe till. Kanske hos mamma i hennes fina husvagn? Nej. Kanske hos Georg på hans bäddsoffa?
Jag kommer få flänga runt som ett torrt skinn.

tack Lisa, jag hade glömt den tunikan. Den ska jag ha på mig. Lämnade den till och med i Hällberga så att jag inte skulle glömma ta med den till Sverige, nu glömde jag istället att jag hade den där...


Den här tunikan fats med långa leggings blir det nog. Ok??

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, varför bara åka till stockholm eller nått när man kan slå till på stort oc åka till Danmark på din jungfruresa med tåg :)



Tummen upp för outfiten!!

2009-10-07 @ 12:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback