Together we made it, even tough we got our backs up against the wall

Gud jag vankande av mig själv för en timme sedan, känns härligt. Tur att jag vaknade med eftersom jag helt hade glömt bort att jag skulle till Jessica på Brilleland och skaffa nya briller idag.
Ska bli trevligt både att träffa Jessica och att köpa nya briller. Undrar hur de ska se ut, jag är lite inne på ett par markerade. Men jag tror inte Jessica är av samma uppfattning. Men vi ska nog komma fram till en kompromiss.

Igår insåg jag att det var mindre än en vecka tills jag skulle hem igen. Det känns som om jag ränner bara fram och tillbaka just nu. Men jag har haft bra anledningar varje gång. Ja eller kanske inte när jag åkte hem för att gå på kräftskiva i agusti, fast det var värt det. Vilken hejdundrande fest på Mågla. Sedan var det ju att åka hem till en kräftis till, men då skulle vi ju ordna mammas födelsedagspresnt.

Och nu kan vi konstatera att min mamma är 50 år om endast åtta dagar. Inte för att hon har tid för att oroa sig för någon kris. Tvärtom tror jag, hon står på som aldrig förr. Kanske för att hon ska kunna dölja sin kris?  

Idag åker även Annika hem. Gud tur! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback