We live and we learn

På torsdag ska jag ta ännu ett steg in i vuxenlivet. Jag ska hämta min nya bil. En röd Peugot 306 -90. Ja det var vad jag visste om den bilen. Ja och så vet jag att reservhjulet siter under bilen och inte i bagaget. Känns bra, känns väldigt bra faktiskt. Som en frihet. Att slippa låna mammas eller Davids bil varje gång jag är hemma, i och för sig kommer jag ju göra det om jag tar tåget hem.

Nu har jag börjat fundera på vad bilen ska heta, för bilen eller Peugot 306 känns ju på tok för opersonligt. Mitt förslag är Röda Rut. Vad tycker ni om det?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis till bilen :)

Postat av: Lisa

Fint namn =) Men Clara, det är ju en -97, inte en -90 =)

Puss o kram

2009-10-20 @ 16:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback