Du får mig

Du får mig
Det känns som allt kan börja nu
Jag ger mig


Jag sitter verkligen och tänker: tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen. Jag känner alldeles konfys. Ångest infinenr sig oftast när man inte gjort något sdom man borde som man inte vågar. Eller när man sitter ensam hos sin syster och hennes sambo och de envisas med att bli trött klockan 22,00 och jag blir pigg som en lärka.

Jag mår lite illa, jag kanske är lite trött trots allt. Det är intensivt att hänga med en sex månaders baby mest hela tiden. Men här är underverket jag spenderat osunt mycket tid med de senaste dagarna med om man tänker på att jag ska tillbaka till Norge på måndag kväll.


En månad gammal bild men visst är han underbar?



Kommentarer
Postat av: madde/puh

Vilken Gobit:P riktig liten charmknutte ju:)

2009-09-28 @ 01:58:26
Postat av: Lisa

Måste jag verkligen kommentera hur underbar John är?! Det säger jag ju till honom varje gång vi träffas =) Puss o kram

2009-09-28 @ 08:57:26
Postat av: Jossan

Jajaja jaaa, han är underbar :)

2009-09-28 @ 11:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback