En helt ny värld

Jag har hittat en skiva på spotify jag gillar: Disneys greates love song. Jag vet att jag är tönt.

Jag är hemma igen, jag har alltid en liten livskris när jag reser tillbaka till Norge. Idag bestämde jag mig för att säga upp mig när jag kom fram och sedan resa hem igen och bo hos Tessan, David och John. Jag skulle äska vårt lilla kollektiv, Tessan skulle kunna börja jobba på Västereng igen och spara sin mamma dagar och jag skulel vara hemma med John eftersom att jag ändå skulle vara arbetslös. Nej, men jag kanske borde tänka på detta.

Nu ska jag och Ewa gå och köpa lite krubb. Ewa har vart dålig i helgen, taxi till legevakta mitt i natten med astmaanfall. Så ikväll ska jag bjuda henne på mormors inkokta päron och vaniljglass. Sitter finfint i kistan.

Ska lägga ut lite bilder sedan från helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja jag sprang in i dig. Haha spydde du, jag höll mig iallafall tll dagen efter :p Hur gic med med DavidJ då? :)

2009-09-14 @ 18:04:30
Postat av: Jossan

det var jag som skrev tidigare inlägg.

2009-09-14 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback