Gemensamt intresse

Tessans bästaste bästis Anna och jag har ett gemensamt intresse. Nämligen bloggar och ännu mer lite specificerat hälsobloggar. Till skilland från mig sig lever Anan som hon läser. Jag ska börja försöka. Jag får helt enkelt sätta upp mål här och redovisa dem.

Men två nyfunna bloggar som jag och Anna gillar är:
Mollys hälsoblogg
och
Fullkornsfia

Kolla in alla Mollys grötrecept liksom, jag förstår ingenting. Gröt till frukost, jag tänker trist havregrynsgröt medhemkokt äppelmos. Molly hon tänker massa got. Jag måste helt enket ändra tankesätt.

Mitt delmål nummer ett: Äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag gillart :)

2009-09-04 @ 10:47:19
Postat av: Anna

Bra där Clara! :)

Jag har köpt vetegroddar och rågkross idag, nu jävlar ska jag göra gröt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback