I close my eyes for a second and pretend it's me you want

Idag är planen att vara en bra syster, jag är alltså uppe helv sju för att Tessan ska få sova. Jag passar John, eller just nu passar John sig själv. Hna leker i gåstoel, då säger Tessan att man kan ligga i sängen och halvsova och lyssna på honom så han inte blir ledsen. Men när jag inte jobbar vilande natt finns det ingenting för mig som heter halvssova, antingen sover jag som en gris eller så är jag vaken.  Nu är jag alltså vaken.

Klockan nio komemr Lisa för att Tessan och hon ska gå på panduro som öppnar idag. Personligen ska jag vara hos pappa. Sedan ska vi ut till Tunis parkis och jag ska införskaffa ännu en loppmobil att ha.


Igåtkväll var dte mys på hög nivå. Fika hos Lisa Fisa med Tessan, David och John. Vi kollade på bilar till mig och myste med Lisas kattungar. Sedan bestämade sig de för att ägna sig åt djurplågeri, det vill säga avmaskning. Personligen fick jag då ansvara för patén. "Sätt ner patén Clara, sätt ner patén.!!!"

Nej men kanske gå och pussa John lite då.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag ska också till Tuna idag och slösa lite pengar :) Paduro är fina grejjer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback