If you want to be a star

Igår var jag och Ewa på Egon och åt, kom ju på att jag hade kameran med mig på vägen hem.


Ewa kör lirte Grease i den här posén. Snygg jacka va föresten?


Fnittrar. Börjar snart bli för gammal för det tror jag. Haha


Jag skulle även lägga ut en bild på mina tår som jag målat så snyggt i lila men när jag tittade på bilden såg jag att jag var tvungen att måla ett lager till. Så dte blir det och sedan sova. Jag försöker vända på dygnet. Ha inte så mycket att välja på om man jobbar dag sex dagar i rad känns det som.
Men på onsdag har jag ledigt, elelr jag och S som jag är stöttekontakt till ska träffas. Men dte är bara trevligt att han något inplanerat.

På torsdag blir det Sverige!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Söta!

2009-09-08 @ 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback