Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Jag får liksom ingen ordning ordning på mitt liv
dte kan va' så förfärligt
det kan va' så bra

Jag har så mycket att se fram emot just nu:
- Hem i helgen
- 10/10 fyller mamma 50 år alltså hem bo på hotell med heeeela familjen (ja, förutom pappa då) och gå på ansiktbehandling.
- 24/10 hem igen för att göra högskoleprovet och krama Hanna en sista gång innan hon drar.
- 12/11 Lars Winnerbäck, Olso spektrum
- 5/12 Backstreet boys med Jessica och Mads ;)

Sedans ka jag försöka klämma in ett besök till Sandra i Götet innan jag åker hem innan jul.
Just nu är det bra, men någonstans här blir det väl förfärligt igen.

Jst nu har jag smaskat i mig en smoothie med hallon, blåbär, mjölk, avokado, linfrö och solrosfrön. Jag funderar nu på att sätta på Stolhet och fördom, gamla versionen och ha den på i bakgrunden när jag plockar här.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var en bra smoothie. :) Skulle dock rekommendera lite psylliumfrön också då de har GI-sänkande egenskaper

Postat av: Anonym

Haha ska du på BSB?

2009-09-11 @ 11:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback