Jag kan ha räknat sekunderna som gick

Jag måste våga släppa taget. Jag måste våga släppa taget.

Der är visst säsongs premiär på House ikväll, då vet jag vad Tessan och jag ska göra ikväll eftersom att jag försökte förklara för henne imorse hur sorgligt sista avsnittet av Grey's anatomy var som jag såg igår igen på tv:n och grät ännu mer. När Tessna frågade för tredje gången vem George var av alla gav jag upp och Tessan sa då: "Jag är mer en House-tjej, Clara."

För övrigt hade pappa och jag super mysigt idag. Jag klippte honom (rakade med msaikn), vi dansade lite och kramdes lite. Sedan berätatde jag för honom om mitt kätleksliv (icke existerande) och när jag sa vad tycker du sa han en helt obegrpligramsa, jag antar att han gilalde mina beslut.

No to self; sov inte med linser inatt, inte skönt imorgon.

P.S min svenska mobil fungerar igen, men jag kan inte skicka sms, men det har jag ju inte kunnat sedan i somras...


Kommentarer
Postat av: Ab

haha alltså säsong 6 har börjat i usa så om man gör sådär som man inte får kan man ha säsongspremiär i sverige också :P

2009-09-25 @ 01:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback