Lördag

I lördags så hängde jag först med John och sedan var jag på kräftis. Men en annan sak hände i lördags, min fina farfar hade födelsedag. Han skulle fylla 91 år då. Fett gammal farfar man hade.

Jag minns när jag var liten och gick på Hammargärdet, då gick vi och åt på Skogsgläntan. Varje gång man kom nästan varje dag satt farfar där och tog en cigg. Min lilla söta farfar. När jag gick i sexan dog farfar, om man saknade honom så när man gick till matsalen då.

Idag sa Tessan att hon och Anna brukade få Japp av farfar. Världens snällaste lilla farfar, fast inte när han körde å de andra gamlingarna med rollatorn. 
Jag önskar jag hade en bild på honom som jag kunde lägga upp här.  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka fina bilder på John, älskade lilla unge =) o en stol hade han fått o ha hos momrmor oxå =) o ja, vi hade nog världen goaste lilla farfar! Puss o kram

2009-09-15 @ 08:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback