Mama tells me I shouldn't bother

Orka vara arg jämt...

Har idag vart på personalmöte, vilket resulterade i fem kvällar där i oktober och sju nätter. I like. Jobbade första kvällen där igår, hade det najs. Hjälpte till att putsa lite koppar, ordnade fotbad och annat småpyssel. Nu ska jag iväg ikväll och jobba natt igen, imorgon blir det kväll där igen.

För övrigt hel sjukt att det är första oktober imogon, om 11 dagar fylelr min mamma 50 år Min lilla mamma blir tant. Nu får vi se hur det blir med allt i och med att TC har blivit sjuk som skulle ta hand om korna när mamma och alla som kan tänkas agera drängar är med på vår resa.

Hängde med Annika ikväll i Oslo, jag känner att dte kommer bli tomt när hon drar till Afrika i december... Men vi hade en mysig kväll som bestod av fönstershopping och mat på Peppes Pizza. Jag börjar gilla Oslo er och mer tur att man har en vän som hittar och har lite koll. Fast DNA hittar hon inte till, inga andra i Oslo heller för den delen. Och hur mycket tur har inte Annika och jag som ska till E-tuna samma fredag och tänker gå upp till HIA och hälsa på tillsqammans för ingen vill gå dit själv. Så bra!

Längtar till nästa helg hemma...

Seven days a week, every minute of the day.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Tror mammas födelsedag löser sig på ett eller annat sätt...sen får vi se vilket sätt det blir =) Puss o kram

2009-10-01 @ 06:55:27
Postat av: Lollo

Hm. Clara. Hur länge ska du vara kvar i Norget?

2009-10-01 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback