Shine som light over me

Ikväll har jag och Ewa haft söndagsmys. Först blev det att käka på Egon. Jag älskar att jag hade med mig kameran för att ta kort på Egon goda mat och kom på det när både jag och Ewa länsat tallrikarna.
Sedan en glass på macken och hyra Skotten i Knutby. Ewa och jag har just sett färdigt på den, jag sov en del. Men vi förundras över att detta har skett på riktigt, jag kan inte föreställa mig hur en person skjuter två av sina vänner för att de ska komam till Gud och att han ska bli en renare människa. Vrickat är ordet.

Men en mysig kväll har det vart. Nu blir det att hoppa i bingen för att palla morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad bra att ni hade det mysigt, även om inte vi va med :P Vi somna direkt vi kom hem och sov och sov... Hämtar väl tröjan idag om jag orkar ta mig ur sängen. Love

2009-09-07 @ 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback