Svinisen

Idag ska jag hem. Tjoho vad glad jag är.

Siri från Manpower ringde mig idag och frågade om jag ville jobba i helgen, vi har väl inte talats vid sedan i maj. Jag trodde faktiskt att hon glömt mig. Men så ringer hn mig och erbjuder att jobba lite extra på ett sjukhus i Fredriksstad. Gastro- och cardioavdelning. Jag känne rmig lite sugen, men ändå inte. Jag känner mig på tok för oslipad för att sätta min fot på ett sjukhus igen. Men egentligen är det väl bara att hoppa på det. Erfarenhet skadar ju inte.

Jag underviker svinisen allt vad jag kan genom att äta massor av vitaminer. Igår och idag har jag moffat apelsiner. Eller bapelsiner kanske jag ska säga.


Kommentarer
Postat av: ankan

Hahahahah

2009-09-10 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback